Saturday, April 23, 2011

Justin Bieber

weyy ! hari jumaat aku pergi Mcd then aku singgah metro jap , kawan aku mao beli coolblog ! then naik la tingkat atas sebab lama sangat coolblog dia tuh . then nampak CD lagu jiwang ! apa lagi singgah aa japp , YA ALLAH ! ada baju justin bieber sekali ngan cd NEVER SAY NEVER terbaru punya ! wahh , balik balik jehh , terus aku cerita kat bapak aku ! haha 20 ringgit jehh pun ! then bapak aku cakap . betul ni tak tipu ? aku cakap la tak tipu ! HAHA , nanti bapak aku bagi duit then aku beli ! sumpah macam tak percaya ! alaa aku kan tak dapat pergi konsert Justin Bieber ! so beli baju pun jadi lahh  . aku memang nak pergi konsert dye but malam jumaat en tak patut aku pergi  ! then tengok kat youtube jehh , alaa okay apea ! aku minat diaa laa ! tapi tak kecoh sangat ! * konon ! HAHA . aku asyik nyanyi lagu THAT SHOULD BE ME and LOVE ME , haha , sampai membe aku cakap wey ! tukar lah lagu uh ! asyik lagu tuh je , btw lagu Down To Earth tuhh sedih , sedih gila babenngg ! haha

dahh wey ! aku penat nak type banyak banyak ! chauu

No comments:

Post a Comment

Followers :)