Friday, March 4, 2011

EXAM coming soon . HAHA :)

exam dah dekat  , kene study doe , haha . malas betol nak study , ta peh la  , exam punye pasal *bejet nye aku* haha , first day exam ape ha ? aku ta tau la , aku rase BM , selalu nye BM la do . HAHA . ta peh  bm aku still boleh jawab . SCIENCE , MATH  ngan BI jeh , but kan MATH forn 2 senang kot . haha . btw takut jugak nak ambil exam neyh . biase la budak bodoh la katekan .  bab tuh la subject teras pon gagal . wahaha xp .

ta keysa lah BODOE keh BAHALOL ke apeh ke ?  I have target for this EXAM . haha *poyo nye la*
whatever la kan ? hoho . tuh la aku time first month , aku main main  , skang neyh baru terhegeh hegeh , haha , kutuk diri sendiri doe , ape na jadi un aku ta tau la . wakaka XD . dah dah , study time . haha  kecoh jeh aku

No comments:

Post a Comment

Followers :)