Thursday, March 10, 2011

KAWAN LUPA KAWAN ?

err . weyh . aku paling benci kawan lupe kawan . kalau kau ta deh kawan , baru nak cari aku . aku paling benci kau tau . but kau ta tau yang aku benci kau . aku malas doe . dah banyak kali aku kene macam neyh . sampai NAIK MENYAMPAH la doe . bile na taubad ? taun depan ? agak nye hobi kau KAWAN MAKAN KAWAN kot . that`s why la perangai mcam SHIT . haha . kau tau yg aku tengah sakit hati ? ta tau pun kan ? sebab kau ta faham erti membe . perangai kalah monyet  tau ! kat sesi pagi name kau paling UP , sebab perangai yg ntah pape ntah . dari dulu aku ta suke kau . but aku biar kan je , ta nak kau sakit hati . kau tau jage perasaan orang . ? ta tau kan . sebab tuh la aku cakap perangai serupa monyet .  and kau rapat dengan manusie mcam tuh disebab kan mak dye bole kasi ape je kat kau . ohhh . siap nak ade mak angkat lagi . kau ta sayang mak kau er , sampai na ade mak angkat . kalau aku , dah cukup la mak aku ade  . ta payah la na angkat2 neyh . buang mase jeh . fikir la ek perangai bodoe kau tuh .

No comments:

Post a Comment

Followers :)